Tema: Re: nu aptariam stiprintuvą
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-12-09 23:33:51
ne nu nebūk žiaurus, buvo sudėti jie į kitus inkilus ir ilgokai klausyti :)

Kas link resyverių, tai nenoriu dėžėm didelėm apsikraut ir nelabai
vietos jiems turiu. na ir WAF'as ne paskutinėj vietoj..... :)
elektra, tai čia paliubomu paskutinėj vietoj. apskritai, dabar
pažiūrėjau, kad yra AX-501 stiprintuvas ir UD-501/503 DAC'as arba NT-503
grotuvas. Bet nu čia jau biudžetas gaunasi hajendinis :D