Tema: Re: nu aptariam stiprintuvą
Autorius: spakainas
Data: 2015-12-09 16:15:27
Tai yo, viskas zjb. Bet aš nežinau kaip tu ten ką jungsi - jei atsiras
koks nors xbox, ar medijaplejeris ar dar belenkas - ir kiekvieną kart
pajungdamas turėsi eit laidų kaišiot ir kaitaliot - tai nu pats
supranti. Aš dabar turiu paprastą denon resyverį, sukamšiau ten viską iš
visur - nu tikrai patogu.
Nu ir dar į ateitį pažiūrėk - kai teliką pakeisi, ar tikrai galėsi jį
pasijungt? Ar tikrai hdmi nereikia?
Galiu iš savo patirties pasakyt - jei kas nors neišsisprendžia poros
mygtukų paspaudimu - tai būna aij tada nx, kitą dieną pažiūrėsiu :D

Aš labiau link diletantų šitoj srity, bet ar negeriau DAC'ą turėt
patogiame resyveryje su milijonu jungčių ir fyčų, o garso stiprinimą
atiduot per tam dedikuotą stiprą? Nu tipo paimt kokį nors naudotą
paprastą pigiau.