Tema: Re: nu aptariam stiprintuvą
Autorius: eMJei
Data: 2015-12-03 09:22:55
matyt dar jaunas, daug ko nesupranti. Zmogus perkantis sistema uz
milijona, turi savo matyma i gyvenima, ir paprastai tokiam lientui
"kazkas kitas" o tai yra dyleris, pardavejas, turi sukramtyti kiek kokiu
paramteru jam reikia:) o vat man, net jei kada isigysiu savo svajoniu
patefona xxx, asmeniskai bus labai svarbu zinot kiek ir kokiais
varzteliai sukineti tonarma, ir kaip uzdet dirzeli jai nukristui :)))))