Tema: Re: nu aptariam stiprintuvą
Autorius: spakainas
Data: 2015-12-09 16:22:52
Nu labai įdomu aCiliepimai kai jau bus gatavos ir pragrotos (!) :)
Man tai ten biškį kosTmosas susirodė vien dėl draiverių kainos. pas mane
sklepe jau kokie ketvirti metai guli supjautos lentos trims aria2 light
kitams, ale rankos nedaeina ir morališkai neprisiverčiu draiverius
susipirkt. Čia tipo bus centrinė ir suroundai, nes frontai stovi
samapalni su G20 ir dviem 130'tukais 2.5 juostos.