Tema: Re: audiofiliniu saugikliu i aparatura niekam nereikia?
Autorius: eMJei
Data: 2014-04-24 23:56:00
2014-04-24 23:13, locked rašė:

> ta prasme, reikia ieskot tokio, kurio iskraipymai individualiai,
> asmeniskai patinka? reiskia tokiu atveju jau tikrai negalima kalbet apie
> kokybe,  ...

Esu klauses nemazai stipritnuvu, ivariu kainu - kokybes lygiu. Nepamenu
tokio atvejo kad kazkurie skambetu panasiai. Visu braizas skiriasi -
isvada turbut aiski.

> geriau groja = inesa papildomu iskraipymu, bet ne belekokiu (buna
> lygines ir nelygines harmonikos), o maloniu ausiai. laikas butu suprasti
> zmogaus psichoakustini modeli

bala nemate tu hamroniku. O kur trimatishkumas, ervde, greitis, perejimai.

> geriau groja ir yra tas tavo spalvina. reikalas tame, kad tau (ir
> daugumai zmoniu) patinka ne visos spalvos. nespalvintu tada, kai garso
> nekeistu is viso.

Man patinka visos grazios spalvos. t.y. zavi is Sonus Faber spalvos, ir
Focal, ir EL84 ir KT88...
Bet kad ferrari tai volga, tik kitos spalvos, tai uzmusk nesutiksiu:)

> tau ziauriai truksta pagrindu, kad galetum susigaudyt, dabar tiesiog
> buri ir visa reikala mistifikuoji (savo noru) smarkiau uz pacias burejas

Ju sgalvoja tpagal vadoveli. Koks nors aa Cechanovas 1979 m. vadovelyje
parashe, kad "toliau skirtumai yra nykstamai mazi, t.y. Lim->0" jus cia
misisja ir baigiat. O MAN IDOMU kiek tuose nyksmtamai mazuose
skirtumuose dar galiu rasti dideliu skirtumu, kurie cechanovui nebuvo
idomus.

> akli testai sako, kad prisikelia

niekas neklauso muzikos aklai. aklam teste jus neastikrutumet bmw nuo
audi. bet tai nereiskia kad tai ta pati auto:)))