Tema: Re: audiofiliniu saugikliu i aparatura niekam nereikia?
Autorius: CodeC
Data: 2014-04-22 21:33:52
On 2014.04.22 15:35, Gediminas wrote:
> ziuriu paprasciausia ME-USB Iso USB isolator. Tik 99 Eu. Jame kaip
> minimum yra kazkas panasaus i
> http://lt.farnell.com/murata-power-solutions/nmr102c/dc-dc-conv-iso-pol-1-o-p-1w-67ma/dp/1129239
>
> Cia atristi maitinimus. O datos atrisimui stovi tikrai kazkas
> protingesnio nei paprasta optopora. Aisku man internetas atidaryti to

galvaninis USB atrisimas yra is esmes yra fail by design. apie kainas
toliau diskutuot ner prasmes, net ta pati tiksla zymiai geriau galima
pasiekti kitais budais.
kazin ar kas sugebes pateikti pavyzdi, kai galvaininio atrisimo nebutu
galima padaryt kitoj sistemos vietoj. USB duomenys kaip taisykle
dazniausiai kitoj USB kontrolerio pusej islenda kazkokio kitokio formato
pavidalu - kitokiu serial ar parallel interfeisu. va ten ir daromas
atrisimas teisingai. o is atrisimo USB synoj naudos nedaug, po atrisimo
pats USB kontroleris vel dx pritriuksmauja.
audio DAC atveju, tas atrisimas daromas I2S synoj.
o kai visokie yzitomai susigalvoja naudot visokius beprasmius daiktus ir
keitiklius kreivuose setupuose, tai poto reik butinai surast priezastis,
kodel vienokia ar kitokia beprasmybe turi brangiai kainuot ir
pagrindinis argumentas - TAIP sudetinga gerai padaryt, o kad TAIP nereik
daryt is viso - px, neidomu totaliai.