Tema: Re: audiofiliniu saugikliu i aparatura niekam nereikia?
Autorius: locked
Data: 2014-04-24 08:52:09
"eMJei" <mjordanas@gmail.com> wrote in message
news:lj924o$p4q$1@trimpas.omnitel.net...
> kaip tai gali gadinti, dusinti muziką??? - as atsakymo neturiu. bet tau ta
> patvirtins daugelis pasaulio audiofilu kurie yra tuo ekspermentave.

ir visi bus nusisnekeje, nes del maitinimo saltinio principo, ka jis daro su
ateinanciu maitinimu, ten net teorinio skirtumo but negali.

visame sitame reikale man butent tas ir yra bjauriausia, kad visokie
atsiprasant udio..ilai neturi zalio supratimo, kur galima ieskoti skirtumu
(tebunie net grynai teoriniu, ir butu tikrai px, isgirsi - neisgirsi,
tiesiog grynai teoriskai), o kur - paprasciausiai ziauriai nusisneka, kaip
kolukieciai prie bonkes pasakotu nesamones kitiems tokiems pat. kad vienas
imete i ezera saldytuva ir visame uzsalusiame krante (nu nes ezeras jau butu
biiiski per daug..) pasidare ciuozykla.  tik visiskas nesupratimas leidzia
taip daryti.

is tos pacios serijos ir auksiniai maitinimo kabeliai paskutiniuose metruose
nuo rozetes (rozete - ryskiai stebuklingas taskas, ji ismetus tikriausiai
butu visai blogai) iki stipriako.  ...ir visa tai kai maitinimo saltinis
viska sulygina ir ignoruoja. tokius atvejus pavadinciau apsidurninimu del
nezinojimo ka sudievinti (nes kad kazka butinai reikia sudievinti tai
neisvengsim, bet tam irgi deja reikia tureti siek tiek supratimo)