Tema: Re: audiofiliniu saugikliu i aparatura niekam nereikia?
Autorius: eMJei
Data: 2014-04-18 22:56:46
Mano stiprintuve - britu juru laivyno (gal ir dar kieno nors) 80's
naudotos pradinio stiprinimo lempos. Jos skambiai absoliuciai
NUOSTABIAI. Ir jos pigios (santykinai). Jos super duper audio grade
super hiendas visomis prasmemis. IR KARTU JOS YRA TAI , KA BRITU JURU
LAIVYNAS ... TESIOG ISMETE (ar nurashe).