Tema: Re: ausines. padekite apsispresti
Autorius: andriuxa
Data: 2014-02-14 23:01:22
Philipsai parduoti.
pirmi ispudziai apie hd215 - lankelio pagrindas, nors ir plastikinis,
bet lankstus ir su dideliu rezervu; pagal savo dydi tikrai lengvos;
isrraukiamas is ausies ir susuktas laitas bent jau man tikrai +;
kaikuriuose reviev'uose raso, kad truksta zemu - man, kaip "cheminiu"
bumciku NEmegejui ju tikrai pakankamai ir ir tie zemi tokie, kokie ir
turetu buti, "nenublurinti". Pagrindinis riebus pliusas - pradejau
girdeti skirtuma tarp mp3 ir flac, nors kol kas saltinis integruota
kompo plokste:)