Tema: Re: ausines. padekite apsispresti
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-02-10 22:55:05
galima nueit į Belcanto ir paklausyt :). Aš ėjau su mintim pirkt GMP240,
bet paklausius klausimų nekilo.....ir vis dar nesigailiu. Dėl varžos,
nėra nuo garso plokštės garso labai perdaug, bet, mano supratimu, tikrai
pakankamai ir groja puikiai.

Beje, GMP400 atviro tipo, tai prideda komforto. Uždaros visada labiau
vargins.