Tema: Re: ausines. padekite apsispresti
Autorius: andriuxa
Data: 2014-02-10 23:56:03
na poziuris koks yra toks yra:)
su keliais bandytais on-ear sedeti man tikrai buvo nekomfortiska, todel
vienau is pagrindiniu kriteriju buvo over'iai. todel porta-pro netiko
(ir ne tik del to - jau pernelyg futuristiskai atrodo, kai ta pati garsa
galima butu sukisti apsieinant be tu kvailu "turbinu" virs ausies, kur
realiai turbut tik laidas guli)