Tema: Re: ausines. padekite apsispresti
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-02-11 00:24:27
nžn, na bet aš neklausęs tai tik pigiaką kokiam nors konkrečiam tikslui
galėčiau pirkt, telikui skaipui ar pan. Muzikai vis tik yra svarbesnių
kriterijų nei laido forma :). Na su kišamomis į ausis atskira tema,
UE700 pirkau neklausęs - na bet neprašoviau :).

Kas link Porta Pro - ten tam tvirtinime dar yra prispaudimo jėgos
reguliavimas, tai matyt todėl jis toks griozdiškas ir gavosi. Kita
vertus, ar ne px kaip tos ausinės atrodo, by patogiai guli ir gerai groja.