Tema: Re: Centrinis garsiakalbis
Autorius: Icetom
Data: 2014-02-03 11:08:38
> nesąmonė totali, jei žiūrėt ne 2.x filmus.

Būtent.

> http://news.cnet.com/8301-13645_3-9821918-47.html

> O straipsnis teisingas, bet tik su "neteisingomis" sistemomis.

Jep. Nors... Turėjau aš Denon AVR-1909 ir priekyje buvo naudotos biudžetinės
Tanoy F serijos lentyninės su tos pačios serijos cenrine. Net ir su tokio
lygio kolonėlėmis, buvo akivaizdi centrinė kolonėlės nauda.

Nors 2... Dabartinėje mano sistemoje, centrinė (MA RX1) kaip ir akivaizdžiai
prastesnė lyginant su priekinėmis ir žiūrint vieną  iš senų James Bond filmų
su mono garso takeliu (tik gaila, kad ten DD 1.0, o ne LPCM), tai klausant
mono per centrinę tikrai atrodo kaip per kibirą :) lyginant su perdarytu DTS
Master HD 5.1 garso takeliu tame filme.

> Kiek kartų buvo minėta, kad centras pagal kokybę turi atitikti arba net
> viršyti frontus.

+++