Tema: Re: Centrinis garsiakalbis
Autorius: news
Data: 2014-02-03 09:39:25
On 2014.02.03 08:56, Kesha wrote:

> O straipsnis teisingas, bet tik su "neteisingomis" sistemomis.
> Taigi ir nesakome, kad reikia pasisatyti centre skarbonkę ir sakyti, kad
> be jos geriau skamaba. Kiek kartų buvo minėta, kad centras pagal kokybę
> turi atitikti arba net viršyti frontus.

Esme tame, kad 90% paruodamu centru nedatraukia iki frontu kokybes. Ir
as cia kalbu ne apie plastikines dezutes, apie jas nieko nezinau. As
asmeniskai isitikinau, kad be centro, kuris beje sukomplektuotas
gamintojo, skamba geriau. Pagooglines radau savo patirti patvirtinanciu
straipsniu. Visokie aistomai aiskinantys, kad be centro neimanoma
ziureti filmo tegu susikisa savo marketingines nuomones i sikna. Centras
kuris atitiktu mano frontu kokybe kainuoja nuo 2k. Siame gyvenimo etape
as nepasirenges tiek ismesti. O aiskinimas, kad frontai per placiai
pastatyti irgi neitikina, nes tada neimanoma butu zmoniskai klausytis
stereo irasu.