Tema: Re: Centrinis garsiakalbis
Autorius: Kesha
Data: 2014-02-03 10:09:44

> Esme tame, kad 90% paruodamu centru nedatraukia iki frontu kokybes. Ir as cia
> kalbu ne apie plastikines dezutes, apie jas nieko nezinau. As asmeniskai
> isitikinau, kad be centro, kuris beje sukomplektuotas gamintojo, skamba
> geriau. Pagooglines radau savo patirti patvirtinanciu straipsniu. Visokie
> aistomai aiskinantys, kad be centro neimanoma ziureti filmo tegu susikisa
> savo marketingines nuomones i sikna. Centras kuris atitiktu mano frontu
> kokybe kainuoja nuo 2k. Siame gyvenimo etape as nepasirenges tiek ismesti. O
> [...]

Šitoje vietoje pilnai sutinku, todėl ir sakau, kad centras turi būti
toks pats arba geresnis, o kodėl gamintojai dažniausiai centrus padaro
chrenovesnius, tai net nežinau...
Ir kad geriau jokio, nei skarbonkė irgi pilnai sutinku.
Pats nustojau ieškoti naujo centro, kai supratau, kad be 2kLt nėr ko ir
ieškot. Todėl puikiai tiko kolonėlė už ne pilnus 200 litų iš skelbimų,
be to manęs smarkiai neribojo nei dizainas nei pan. :)