Tema: Re: Centrinis garsiakalbis
Autorius: Kesha
Data: 2014-01-31 12:46:18

> Na, viena iš tų mano linke parodytų yra tų pačių Cabasse Ki serijos už
> 3300Lt pas Lyrą. O vat MT31 serijos centrinė (t.y. tos pačios serijos
> kaip Jersey) tekainuoja 1150Lt... Ki serijos floorstanderiai pas Lyrą
> 8kLt vs 3kLt už Jersey. Tad čia panašiau, kad ta centrinė neįsipaišo dėl
> to, kad per gera - nu netikiu, kad jie 3 kartus kainą užkėlę vien dėl
> dizaino.
>
> Tai vat pagalvojau gal yra panašaus dizaino ir žmoniškiau kainuojančių
> ir tų Cabasse Jersey lygį atitinkančių :)

kainos kainomis, bet IMHO pasižiūrėjau tą Ki seriją, tai 12/10cm
dinamikai, todėl net nežinau už ką ten tie 8kLt, 3kLt... nors jei namų
kinui, tai aukšti ir viduriniai dažniai per juos gal ir bus normaliai,
žemiems subas.
sau tikrai neimčiau už tiek, kiek ieškojau sau centrinės, tai iki
beveik 2k naujos visos buvo skarbonkės konkrečios, o brangesnės jau per
brangios :)
Šiaip centrinė turėtų būti tokia pati kaip priekinės ar net geresnė
(nors kažkodėl dauguma gamintojų savo X.Y gaminiuose centrinę daro
prastesnę nei priekines).