Tema: Re: Nuomonės apie Marantz SR6008
Autorius: [mikro]
Data: 2014-01-29 17:30:26
o tai cia kas?
http://www.audiokomponentai.lt/products/namu-aparatura/denon-171

"Icetom"  wrote in message news:lams8b$se9$1@trimpas.omnitel.net...

> Reiks pabandyti pasiderėti, nors tikrai nemanau, kad lietuviai 30% numes
> nuo kainos tam, kad vokiečių e-shop'o kainą perspjaut :)

Sunku patarti. Nors man pamenu, padarė faktiškai tokią, kainą, kad nevertėjo
pirktis per amazon ar pan. Bet čia gal dėl to, kad ne pirmą kartą iš jų
pirkausi.

> Beje, išvis kažkaip Denonais niekas apart Hi-Fi pasaulio neprekiauja,
> ieškoti aš nemoku ar kaip čia dabar gaunas?

Hifi pasaulis skaitosi oficialiu Denon platintoju LT rinkai:
http://www.denon.com/pages/Distributor-Network-Details.aspx?RegId=2#LITHUANIA

Tai nežinau, kokią politiką jie pasirinkę - gal nusprendė neužsiimti
didmena-platinimu, kad palaikyti normalesnę mažmeninę kainodarą Lietuvoje.