Tema: Re: Nuomonės apie Marantz SR6008
Autorius: eMeR
Data: 2014-01-09 19:34:34
On 2014-01-08 12:43:43 +0000, Jonas Vingis said:

> Galvoju įsigyti Marantz SR6008.
>
> Gal kas nors turite asmeninės patirties su juo ar su jo pirmtaku SR6007?
>
> Svarbu kaip groja paprastą Stereo (lossless audio per tinklą), būtų
> jungiamas prie Cabasse Jersey MT31.
>
> Žinau, kad paprastas stereo stiprintuvas geriau, bet situacija tokia,
> kad reikia receiverio :)

Turiu SR6007 - naudojamas filmams žiūrėti. Tiesa - pas mane viso labo
3.0, bet perėjus nuo stereo, filmams buvo WOW!
Muzikos per jį neklausau, tad realiai prie jo pajungta tik centrinė
kolonėlė. Šoninės per pre-out pajungta prie stereo stiprintuvo.
Vienintelį kartą, kai kolonėlės buvo pajungtos prie receiverio, tai vos
jį įsigijus. Skirtumas jautėsi. Tačiau nereik stebėtis, nes stereo
stiprintuvas kainavo daugiau nei visas receiveris.

Bendrai imant, kadangi tai pirmas receiveris, tai negaliu su niekuo
palyginti geras ar ne. Šeip patenkintas. Jei tektų rinktis iš naujo...
Labai gerai pagalvočiau ir galbūt rinkčiausi brangų kokybišką bei
muzikalų receiverį ir atsisakyčiau stereo stiprintuvo. Visgi kuo mažiau
atskirų įrenginių, tuo man labiau patiktų. Kita vertus, receiverio,
kuris stereo išgrotų taip kaip, kad ir turimas PM Pearl Lite, kaina
turbūt link 10k trauktų.

R.