Tema: Re: Nuomonės apie Marantz SR6008
Autorius: Icetom
Data: 2014-01-09 21:01:31
> Labai gerai pagalvočiau ir galbūt rinkčiausi brangų kokybišką bei muzikalų
> receiverį ir atsisakyčiau stereo stiprintuvo. Visgi kuo mažiau atskirų
> įrenginių, tuo man labiau patiktų.

Aš kaip tik tokį kelią ir pasirinkau.

O tokio garso pradinio-procesoriaus "universalaus", kokio norėčiau ir turbūt
tau tiktų, tai nesveika kaina bus: Theta Casablanca IV su Dirac Live :(.
Arba dabar galima pirktis Casablanca IIIHD ir vėliau atnaujinti iki IV, nes
tai visiškai modulinis gaminys.
http://www.thetadigital.com/casablanca_iv_controller_info.shtml
http://www.thetadigital.com/casablanca_iiihd_controller_info.shtml
Net ir nenauji laiko kainą:
http://app.audiogon.com/listings/processors-theta-digital-casablanca-iii-hd-fully-loaded-2013-12-16-home-theater-11545-glen-head-ny

Anthem, Classe pradinių-procesorių kaina, mano nuomone, nelabai atitinka ką
gautum lyginant su Theta. Dar yra ADA ir DATASAT RS20i (su Dirac Live, bei
šiais metais turi atsirasti atnaujinimo galimybė iki AURO 3D palaikymo), bet
tie grynai į namų kino instaliacijas orientuoti gaminiai.