Tema: Re: Nuomonės apie Marantz SR6008
Autorius: Jonas Vingis
Data: 2014-01-09 18:16:38
2014-01-09 17:08, Icetom rašė:
> Aš jas orientacijai rašau. Pakalbinti prekiautoją ar atstovą juk dar
> niekada neuždraudė dėl geresnės kainos. Dėl garantijos nežinau kaip
> dabar yra, užklausk prekiautojų.

Hmm, na, Marantz iš vokiečių vežtis tikrai neverta - ir LT kainą panašią
gaunu. O vat Denon - kitas reikalas. Iš vokiečių atsisiųsti už 2200Lt
galima, hi fi pasaulis visu tūkstančiu daugiau nori... Reiks pabandyti
pasiderėti, nors tikrai nemanau, kad lietuviai 30% numes nuo kainos tam,
kad vokiečių e-shop'o kainą perspjaut :)

Beje, išvis kažkaip Denonais niekas apart Hi-Fi pasaulio neprekiauja,
ieškoti aš nemoku ar kaip čia dabar gaunas?