Tema: Re: Sennheiser HD 650
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-01 21:33:45
On 2013.12.01 21:04, eMJei wrote:
> o jei mano etalonas - stiprinimas tiesiai nuo lempu, pvz 300b, kaip pvz
> Cary Audio 300 SEI?

ir ka tau atsakyt? tranzistoriu garsas negyvas ir issemiamas turbut?
beje, ar zinojai, kad lempas ir trafus kaip grybus susodina tam, kad
tikrieji audiofylai nesusimaisytu? juk jei sudetum viska tvarkingai i
normalu korpusa, kuri patogu naudot ir valyt tai dar netycia kas akla
testa suorganizuos ir apsidurninsi... tai i korpusa sudeda rankeneles o
visa stiprintuva - ant virsaus :DDD linksmas grupsas vienok.
kazin ble gal reik koki lempini telika pradet gamint vel. su lempu
sodeliu virsuj. geresne vaizdo kokybe butu.
kadanors domejaisi, kiek tranzu garsas pereina kol pakliuna i tavo
vinila ir is jo pro stebuklinga laida i issiputusia lempa? sakai taip
easy-pyzi viska suremontuoji, ka kazkas iki taves 'sugadino' ? :)))