Tema: Re: Sennheiser HD 650
Autorius: eMJei
Data: 2013-11-30 19:28:04
Skirtumu tarp iphone ausiniu ir AKG 701 HD600 gali negirdet tik kurcias.

Mano mintis ta, kad paprastos apple ausines MAN neturi kazkokiu esminiu
trukumu (lyginant pvz kokia begale trukumu turi stiprintuvai po 1000 Lt
arba koloneles po 2000 Lt). Ne kas nors saizu, nei muilinta, mikro makro
dinamika, niuansai.. viskas pakankamai puiku.

Sennheiser dargi turi technini nesuderinamuma su nesiojamais grotuvais
del savo 600 Ohm varzos.