Tema: Re: Sennheiser HD 650
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-01 00:55:04
On 2013.11.30 19:28, eMJei wrote:
> Skirtumu tarp iphone ausiniu ir AKG 701 HD600 gali negirdet tik kurcias.
>
> Mano mintis ta, kad paprastos apple ausines MAN neturi kazkokiu esminiu
> trukumu (lyginant pvz kokia begale trukumu turi stiprintuvai po 1000 Lt
> arba koloneles po 2000 Lt). Ne kas nors saizu, nei muilinta, mikro makro
> dinamika, niuansai.. viskas pakankamai puiku.

sneki absurdus.
tas ausines nuo normaliu atskirtum net girtas.
kitaip nei 'begales trukumu stiprintuvo po 1000 Lt' - nerastum nei vieno
aklam teste. tik beda, kad visi 'isleide XXXX Lt' kabeliams, nebenori
daryt tu aklu testu...
turi buti labai labai labai shudinai padarytas arba pats stiprintuvas
arba akustika, kad girdetusi pacio stiprintuvo 'niuansai'. ir tai
niekaip nesusije su stiprintuvo kaina. galima uz 100 Lt padaryt puikiai
grojanti stiprintuva, galima uz x klt rast visai negrojanciu del N
ivairiausiu priezasciu.
beje, as kalbu apie pati galios stiprintuva, o ne tai, kas apkarstyta
salia pries ir po jo.
kai deliojiesi sistema pagal kaina pats, tai zaidi lego - kurios
kaladeles grazesnes, tas ir lipdai i kruva.
kai zmones pradeda 'girdet' laidus - tada jau viskas. diskusija reikia
baigt is karto, atsizegnot ir nebandyt griauti sektos - beprasmiska.