Tema: Re: Sennheiser HD 650 (prisegta keli KB!!!)
Autorius: Bronco
Data: 2013-11-26 15:28:13
On 2013-11-26 07:49, ABLomas wrote:

> Aha, bandant pirkt sako eik į kitą amazoną, o ten kaina jau nedžiugina.
> Nu arba aš prancūziškai nesusiprotėjau ką ten buttonai daro. Kiek ten ±
> shippingas gaunas?

LIVRAISON GRATUITE - reiškia nemokamą pristatymą. Patikrinau, akurat,
šita prekė siunčiama tik prancūzams, belgams, šveicarams ir
Liuksemburgui. Todėl visiems kitiems siūlau neišsigalvoti sąmokslo
teorijų, nes tai privačios firmos sprendimas iš kur ir kokioms šalims
siųsti prekes. O kainos visada visuose amazonuose skirtingos. Būtumėte
vokiečiu irgi galėtumėt burbuliuoti, jog "sąmokslas prieš Vokietiją ir
Angelą Merkel asmeniškai, nes prancūzams siunčia, o mums ne!" :]

p.s. Ablomai, jei tikrai nori už šią kainą (tiksiau 292,38 EUR, nes PVM
Belgijoje vienu procentiniu punktu didesnis), galiu tau nupirkt. Tada
rašyk man asmeniškai, susitarsim. Aš vakar nupirkau jas sau, tai jau
išsiuntė.