Tema: Re: koloneles Heco Victa 701, Serie II
Autorius: ROOTS
Data: 2013-10-22 02:21:34
a vat nebeatsimenu as ju jau gerai, nors pamenu ploksteliu garsas buvo toks
svarus :) palyginus su visokiom perasinetom kasetem :) kazkada kai
uzsimaniau is tevu pasiimt koloneles, kurios ten bute stovejo 10 ir daugiau
metu kaip pastote vazonui, tai pasirode, kad pries pora savaiciu jas pardave
:(

"Dainiushas"  wrote in message news:l42f6i$srq$1@trimpas.omnitel.net...

turiu įtarimą, kad iki estonijų šitom tolokai.... :)