Tema: Re: koloneles Heco Victa 701, Serie II
Autorius: ROOTS
Data: 2013-09-16 11:22:53
Nu filmus tai ziurint iki 2m kazkur.
O kambarys kokie 25 kv gal, bet sone prijungta per praejima valgomasis, o uz
jo dar virtuve. Is valgomojo dar laiptai I kitus aukstus.
Cia namas.

Isvis patark kokiu dabar koloneliu man reikia ieskot savo sitam silpnam
stiprintuvui :) Gal veliau jei uztaikysiu geram dylui, paimsiui is ebay
galingesni HK.
Kokiu parametru ziuret? Omai, W, Hz? Klausoma bus daugiau metal, neofolk,
ambient ir pan undergroundas. Tai ziuredavau kad prasidetu nuo 20Hz, ar
nespjaut ir kai pradzia tik 40Hz?

"Icetom"  wrote in message news:l16agl$mfp$1@trimpas.omnitel.net...

> del omu, mano atveju geriau butu 8 omu koloneles nei 4?

Manau, kad taip.

O koks kambario plotas? Koks yra atstumas nuo TV iki klausymo vietos?