Tema: Re: koloneles Heco Victa 701, Serie II
Autorius: ROOTS
Data: 2013-09-17 00:56:19
o kaip butu JBL NORTHRIDGE E60?

Alpha 40 ir daugiau nelabai randu, o ka randu brangoka siam momentui.
O kodel kur tu sakei apie savo ATX, jei as ne lt tai no way? kame problema?
Lt yra kas atvaziuotu, apziuretu jas, paklausytu ir nupirktu. Siuntimo tau
nereiktu daryt.

JBL ATX 60 isvis nerandu pirkt :/

"shadow"  wrote in message news:l17b1i$jk1$1@trimpas.omnitel.net...

"ROOTS"  parašė >Tai gamintoju supratau.

    -su salyga,jog esu ilgametis HK produkcijos naudotojas,pabandysiu
issakyti savo pastebejimus,o tu jau pats atsirink kas tinka,nes niekas I
tavo ausis neilis ir konkreciai nepatars.
Infinity- geros kolonos,megstantiems svelnesni,gal kiek nugludinta garsa.
Mano klausomai muzikai kiek truksta astrumo,dinamikos.
JBL - astresnes,daugiau dinamikos,taciau megsta galingesnius stiprintuvus.
Kas del konkretaus pavyzdzio,tai tavo nupaisytoj patalpoj 30oms alphoms
kazko truks (greiciausiai zemu),tad ko gero tektu investuot I suba.
As tavo vietoj tp ziureciau I Alpha,bet tik nuo 40osios serijos,arba
ieskociau anksciau minetu ATX. Jos nebrangios,o ir zemos galios stiprintuvas
su 6 omu pasipriesinimu susitvarkytu kur kas geriau