Tema: Re: koloneles Heco Victa 701, Serie II
Autorius: Icetom
Data: 2013-09-16 12:04:26
> Nu filmus tai ziurint iki 2m kazkur. O kambarys kokie 25 kv gal,

Klausymo atstumas nėra didelis, bet kambario plotas jau link "didesnio". Gal
kokios nedidelės grindinės...

Man patinka kaip Focal (nesakau, kad jas pirkti) yra padarę savo
tinklalapyje. Kolonėlių aprašyme nurodo kokiam plotui ir koks
rekomenduojamas klausymo atstumas. Pvz.,
http://www.focal.com/en/207-aria-900
Iš kitų gamintojų pasigendu tokios pradinės informacijos :(. Manau, tokia
pradinė info, daug kam padėtų renkantis kolonėles.

> Isvis patark kokiu dabar koloneliu man reikia ieskot savo sitam silpnam
> stiprintuvui :)

Tau jau minėjo gamintojus.

> Kokiu parametru ziuret? Omai, W, Hz?

Kad kokybiškai skambėtų ir patiktų tavo ausims.

> Tai ziuredavau kad prasidetu nuo 20Hz, ar nespjaut ir kai pradzia tik
> 40Hz?

20 Hz galioja pagrinde kalbant apie subus. Kolonėlėms užteks jei kokybiškai
gros iki 40 Hz.