Tema: Re: Dune 3D HD base
Autorius: Kesha
Data: 2013-09-24 11:05:53

> Kas = žymiai pagerėjusi garso kokybė, jei prieš tai media grotuvas buvo
> pajungtas per analoginę išvestį. Jei per HDMI, tai gali ir nebūti skirtumo.

nebūčiau toks kategoriškas, nes šiuo atveju žinome tik koks media
grotuvas, o koks resyveris nežinome, todėl "žymiai pagerėjusi garso
kokybė" bent jau man su klaustuku :) hdmi ir optika teoriškai tas pats
š... perduoda tą patį skaitmeninį audio signalą, kurį ir apdoroja
DAC'as, kaip tai realizuota konkrečiame grotuve čia jau irgi kitas
klausimas.