Tema: Re: Dune 3D HD base
Autorius: Kesha
Data: 2013-08-28 12:57:41
> http://hdmedia.lt/?3d-hd-media-centrai,31
>
> "Liveris" <liveris@smail.lt> wrote in message
> news:kvk94n$7f9$1@trimpas.omnitel.net...
>> himedia

turiu himedia hd900c - pirkau naują (praeitą vasarą berods), pajungus
iškarto išlindo bėda, kad grojant filmus, garsas kas kart trukinėja,
išbandžiau visokius variantus, gražinau garantiniam, tai grįžo tipo,
viskas tvarkoje, pats durnas blogai firmwarą irašiau, va jie įrašė ir
viskas pas juos groja...
Nu durnas, tai durnas, pasijungiu vėl, lyg ir netrūkinėja, bet ilgiau
praėjus per visokius filmų formatus bac ir vėl tas pats, jie ten turbūt
bando su kokiu paprastučiu avi filmuku, aš tai jei jau žiūrėti tai man
fullHD reikia, norėjau vėl siųst garantiniam, bet taip ir neadėjo
rankos, tai ir voliojasi, kada nors reiks paskerst, manau problemos
maitinime...
užtat senas patriot box'as jau kiek metų namuose pukši prie teliko ir
vargo nemato...