Tema: Re: Dune 3D HD base
Autorius: dzonis
Data: 2013-09-06 14:38:44
As turiu toki pati nuo praeitu kaledu,galiu patvirtinti,kad 3D rodo
puikiai,netgi 3D BD-ISO paleidzia.
SIaip tikrai liux aparatas.

On 2013-08-28 20:33, Tomas wrote:
> na tai papasakokit kas nors kas turit medX00x3d ? Nestrigineja niekas
> grojant sunkesnius formatus? Su meniu vartymusi irgi nera stabdymu ar
> striginejimu?

Rodo viską ir be trūkinėjimų. Meniu veikia kaip tik tokiu greičiu, kokio
reikia, jokio stabdymo jausmo nėra. Per wifi žiūriu blu-ray remuxus iš
NAS, nulis problemų. Tik reik per NFS sharint ir greičio per akis.
Reziumuojant, aš MED600X3D galiu drąsiai rekomenduoti bet kam.

p.s. 3D ir jukebox funkcijų nenaudoju, todėl nieko apie tai
nepapasakosiu, bet esant taip gerai išdrožtam firmware, nemanau, jog bus
kažkokios bėdos su 3D. Pora kartų panaršiau jutubėje su jo browseriu,
bet be pajungtos klavos ir pelės vien su distanciniu tai nėra patogu,
tai ilgai tuo neužsižaidžiau, bet youtubės grotuvas korektiškai viską
grojo ir rodė. Trumpiau tariant, neesminės funkcijos irgi veikia.