Tema: Re: Dune 3D HD base
Autorius: Bronco
Data: 2013-08-29 16:20:12
On 2013-08-29 07:29, -Velnias- wrote:
> ar sitas daiktas gali veikti kaip audio streameris? Is kompo wifi jamti
> muzika ir paduoti i audio stiprintuva?

Tai čia, gi, defaultinė tinklinio media grotuvo funkcija yra groti video
ir audio. Be abejo, gros. Ten tik reiktų rašyti ne "is kompo wifi", o iš
kompiuteryje esančio share'o, o kaip pajungsi, per LAn ar WLAN, tai čia
jau asmeninės fantazijos reikalas. Aš pvz. tašką, kuriame yra namų
kinas, prijungiau prie namų tinklo per WLAN (wifi routeris jungiasi prie
WLAN kaip bridge'as, o į jį sukaišioti visi grotuvai, stiprintuvai ir
telikas LAN kabeliais).

Aišku, muzikai telikas yra nebūtinas ir gal net nepatogus dalykas, todėl
bus patogiausia Mede8er valdyti iš kokio smartfono ar tableto. Yra tam
skirti apps'ai.