Tema: Re: Spotify
Autorius: Dainiushas
Data: 2013-09-17 02:28:33
On Sat, 14 Sep 2013 12:07:33 +0300, eMJei <mjordanas@gmail.com> wrote:
>kai sistema gera, gali kaifuot nuo daug ko:) Katie Melua LP labai gerai
>sueina kai ilgiau neklausius nori kuo daugiau superinio garso ir

Sita gi, paklausiau harperi, na skaitmena aisku. Tai nu po mano
minetu Morphine "At your service", tai garsas toks kaip per paklode
lengvai. Tai vat galvoju, cia skonio reikala, ar cia mano hajendiniai
logitechai su sansa clip'u suda mala ar dar kokia velniava? Melua,
beje, jau geriau, velgi, msno skoniui ir supratimui koks turi but
irasas.