Tema: Re: Spotify
Autorius: Niccolo
Data: 2013-05-17 10:21:39
Bandausi jau ir aš. Džiugintų, bet nėra Spotify radio ant Squeezebox Touch.
Reikės bandyti kokį nors "Similar artists" vietoj radijo.
Ir dar užknisa, kad turiu nustatinėti, kad esu ne Lietuvoje, nes beveik
visur rašo, kad Lietuvoj oficialiai neprieinama.

wrote in message news:kn2oi0$sg8$1@trimpas.omnitel.net...

Premium naudoju jau seniai. Dziugina. Kokybes uztenka. Radijas yra, Muzika
jam parenka pagal artista arba pagal playlista kurio tuo metu klausaisi.