Tema: Re: Spotify
Autorius: -Velnias-
Data: 2013-05-20 10:45:32
ten tiek audio kad apsishikt gali beklausydamas. mano skonis yra gan
platus, ir kol kas viska randu.. panaudojes negaliu isivaizduoti dabar
be sios programos gyvenimo. :) turiu dar premium acc, tai isvis -
offline daug ka pasidares, ir dziugina kazkaip rysio kokybe, greitis.
paskui appsu pasirinkimas. naudoju tokia Tunigo, tai ten daug smagiu
funkciju yra.