Tema: Re: Spotify
Autorius: Tomas
Data: 2013-06-14 08:43:19
Ne, nu tai laba diena, aisku kad reikia :) Ir reikia dar cache isvalyt, nes
tie gabalai kurie iki tol buvo groti zemesne kokybe, ir toliau uzdejus ta
varnele gros prastesne kokybe. Parasyk kaip pasikeis ispudziai atlikus tas
dvi proceduras. Beja, pirkai Premium ar dar visg alioja tas nemokamas
menesiui? :)