Tema: Re: tęsiam apie ausinių stiprintuvus
Autorius: CodeC
Data: 2013-01-14 17:10:41
On 01/12/2013 06:09 PM, Dainiushas wrote:
> šiaip, geros ausinės bus 300 omų. Ir stiprintuvas tokioms jausis mažiau,
> nei 32 ar 16-kos.
>
> Mano SE, su Logitech'ais (40 omų) jaučiasi labai stipriai. Su GMP450 -
> groja geriau, bet skirtumas tikrai ne toks didelis.

tai kad ziuriu jau is geresniu tai buna net pasirinkti tas pats modelis
su skirtinga varza. pvz BEYERDYNAMIC DT990 Edition.
kaip tos GMP450? lyginai su kuom nors? nzn kaip issirinkt iki mazdaug
1klt kazka. kolkas ant popieriaus tai tos pacios gmp450 arba minetos
DT990 imponuoja. aisku antros vos ne dvigubai brangesnes. bet
nesimatavau ir neklausiau nei vienu.