Tema: Re: tęsiam apie ausinių stiprintuvus
Autorius: CodeC
Data: 2013-01-09 10:20:12
On 01/09/2013 12:14 AM, Dainiushas wrote:
> a tai kam tu juo degini? aš ant maketkės sumečiau ir kaip ir viskas
> veikia :).

nu as snargliniu montazu vadinu orini :) tranzai prie atskiru maziuku
radiatoriu, neizoliuoti, tai biski patempi laida ir trumpina kurnors
kasnors :) ant maketkes tai ziauriai uzknisa daug komponentu deliot,
tavo dar puse b, nes mazai komponentu.

> Reiks tik dar kilmingesnius kondensatorius paieškot :)

nemanau kad verta. nu pabandyt aisku visada idomu, bet as kiek bandziau,
tikrai nebuvo jokio skirtumo. vat sulygiagretint daugiau ir talpos dadet
gal ir yra prasmes.

beje, kas liecia SE class-a, tai as kaip suprantu stiprintuvas apkrautas
sroves saltiniu, t.y. srove is maitinimo saltinio pastovi, nepriklauso
nuo signalo lygio, nera nei piku nei duobiu, kitaip tariant, signalas
per maitinimo saltini ir jo kondikus 'neina'. uztai eina per isejimo
kondika.