Tema: Re: tęsiam apie ausinių stiprintuvus
Autorius: CodeC
Data: 2013-01-05 14:59:54
On 01/05/2013 12:10 AM, Dainiushas wrote:
> tai kas be ko, bet manau konkrečiu atveju čia dar ne tas lygis, kai tą
> galima išgirst ir tuo labiau pamatuot. Beje, o yra kur nors apibrėžta ką
> jie gadina - terminais, o ne aufiofilinėm blevyzgom?

tikrai yra. as blevyzgom irgi nemegstu sneket. ir nesakau, kad tavo
konkreciu atveju 100% kanors pajustum, pakeites topologija i p-p, kad ir
be pirminio itampos stiprintuvo. bet: a) tai, kad tu nejauti, dar
nereiskia kad nejaustu kitas su kitu irasu/kitom ausinem/kitu
pirminiu/kitu grotuvu/kitom ausim ir t.t. b) konkreciu atveju be
elektrolito neisisuksi, o tai jau chemija. t.y. tavo signalo perdavimas
vyksta cheminiu procesu pagalba, kur nei medziagos nei technologijos
nera tobulos. gan ryski laiko ir temperaturos itaka. kiek ta galima
pajusti - individualus klausimas. bet teorija i vienus vartus ne
kondesatoriu naudai. c) be kondesatoriaus atsiranda kiti niuansai, kaip
komplementines poros netobulumai, crossoverio itaka ir t.t., mineto
gryztamojo rysio itaka. itariu nera vieno atsakymo kas geriausia.

dar. ta kur as susirinkau ant iejimo stovi berods 10uF kondikas.
pradzioj naudojau elektrolita bipoliarini, poto pabandziau Wima
plevelini. man *atrodo* kad galeciau 99% akla testa praeiti ir pasakyt
kur kuris 'groja', aisku su pazystama ir megstama muzika ir ne per 10
sekundziu. tai lyg ir reiskia, kad skirtumai tikrai dideli ir
akivaizdus, o is to plaukia isvada, kad nei vienu atveju nera gerai,
geriausia butu isvis be skiriamojo, ale nesigauna... bet 100% tiesos ir
vel nera, gal ir placebo kazkiek cia 'groja'...

o jei apie techninius dalykus del kondiku, itariu galima pradet nuo
fazes iskraipymu dar net nesigilinant i kondiko chemija, o poto jau i
skirtumus tarp skirtingu chemiju ir kaip tai islenda kiekvienu konkreciu
atveju.