Tema: Re: tęsiam apie ausinių stiprintuvus
Autorius: Dainiushas
Data: 2013-01-09 00:43:15
bet juokingiausia yra tai, kad bet kuriam stiprintuve viskas vyksta per
kondensatorius. Per tuos kur ant maitinimo :).

Šiandien truputį daugiau paklausiau. Na realiai kaifovas reikalas. Ryt
parsitempsiu German Maestrus iš darbo, jau matau kaip vakaro nėra :).
Tuo labiau, kad iš CD grotuvo įtampos daugiau nei reikia ir nieko
netrūksta :)