Tema: Re: koloneles resiveriui
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-06-27 18:24:33
jei gerai pamenu, Eyris 3 kainavo ar ne už 10kLt. O už panašius pinigus
stovėjo spiegiantys ir bumsintrys Triangle'ai, Magnat'ai ir panašiai....

O su šakėm prieš traukinį neik, važiuok kitu traukiniu.

Ir dar kartą kartoju, žemų kiekis ir diapazonas žemyn tikrai nėra
vienareikšmiškas rodiklis, kad bus geras garsas. Kažkada klausiau
kolonėles su deklaruotu diapazonu nuo 63Hz. Nu ir žinok nepasakyčiau,
kad kažko labai trūko, subjektyviai viskas buvo laaabai neblogai. Berods
Klipsch'ai kažkokie lentyniniai. Na, bet aš dėl šitų nelabai objektyvus,
abo gausiai man patinka jų braižas.