Tema: Re: koloneles resiveriui
Autorius: MumZer
Data: 2012-06-26 00:07:46
gal tame, kad toweriai iš principo yra pailga dėžė, o lentyninės -
artimesnė kubui? :)

ir kaip Dainiushas minėjo - ne tik žemuose skambesys.
Būtų tik žemuose - tai koncertinės vestuvininkų kolonėlės ant stovų
labai smagiai moka baubti kampuose pastatytos..
Bet jei tesingai sureguliuotos ir iš gero pulto - jos gali ir labai
gerai skambėt.