Tema: Re: koloneles resiveriui
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2012-06-13 16:53:28
nu tai nuo ir 1.6 irgi nolaida pasidaris. su saliga kad biudzetas planuotas
iki 1k... tai lengveu ysipaisho biski ;)

"Dainiushas"  wrote in message news:jra5p5$h2k$1@trimpas.omnitel.net...

1600 ir 1900, ne toks jau ir kosminis skirtumas. Gal dar ir kokią
nuolaidą gautim litais pamosavęs.

btw kažkada RF7 klausiau....bleble kaip teisingai per jas teisinga
muzika groja (buvo klausyta AC/DC, Pink Floyd'ai, Metallica)