Tema: Re: Rekomenduokit kolonkes
Autorius: Sail
Data: 2012-04-16 08:47:36
panasu, kad apsiribosiu kazkuo is antru ranku.

Galu gale supratau, kad mano muzikos saltinis vis vien bus zemos kokybes, ir
muzika man tik fonas prie kokio nors darbo, ne daugiau.

Reiskia, paimsiu pusetinas naudotas kolonkes uz  koki tukstanti litu ir
viskas.

Atveze paklausyt senoviskas JBL LX60. ziuresim, kas per daiktas.