Tema: Re: Rekomenduokit kolonkes
Autorius: Sail
Data: 2012-04-06 11:01:05
Dekui uz info, RCL'e nuolaida irgi turim :-), nes su lituokliu padraugaujam
kartais.

Va profaniskas klausimas - pastatomas i lentyna guldyt galima? Ant kokios
minkstos dempferines medziagos?

Pas mane rusy paluby lentyna, ir ten tik vieta kolonkem. Kitur visur
dirbtuve. Bet mieliau imciau pastatomas, nes yra tikimybe, kad kolonkes
nukeliaus i svetaine.

Kol kas daryt paciam tai kazkaip nelabai ranka kyla.

Ir dar klausimas. S-90 tai max 90 vatu. As jaunystej tokias tiek leisdavau,
kad net apanglejo viduj vata, kuri prie zemu garziakalbiu glaudziasi. Tai
cia 90 vatu, ir garsiakalbiai ten zemu dydzio duok dieve. O dabartinese
kolonkese tie garsiakalbiai dydzio kaip S-90 vidutiniu dazniu, o raso max
power 150 vatu. Jie gi iki vos ne iki raudonumo kaist turetu prie 150 vatu.

Kame reples?