Tema: Re: Rekomenduokit kolonkes
Autorius: spakainas
Data: 2012-04-06 10:39:28
Nu kad nekainuos kosmoso žinok, bet skambės, tikėtina, kur kas geriau
nei už tą pačią kainą pirktos naujos ;]

Dėl sistemos pasirinkimo - jei mėgsti garsiau paklausyt muzoną ir norisi
galingų žemų dažnių, tai žiūrėk 3 juostų (galima ir 2.5 arba 3.5). Jei
labiau klausai kokią klasiką ar šiaip instrumentiką, vokalą, tai gal
geriau 2 juostos. Bet kuriuo atveju, geriau dairytis į normalias, tower
tipo grindines, nes lentyninės neišgros tokio žemo dažnio (fleimo ta
tema daugiau nei pakankamai, čia maždaug bendru atveju taip, kaip susakiau).
Dėl kolonkių dydžio, viskas labai paprasta - kuo didesnis tūris, tuo
žemesnį dažnį gali išgrot. Realiai nuo 50-60 hz (prie -3 db kritimo) jau
yra gana neblogai.

Linkai:
http://www.visaton.com/en/bauvorschlaege/index.html
http://www.troelsgravesen.dk/Diy_Loudspeaker_Projects.htm
http://zaphaudio.com/

Nusipirkt galima čia:
http://rcl.lt/index.php?lang=lt&id=2 (čia dar galima ~10% nuolaidą
susivairuot);
http://madisound.com/kits/ (yra daug zaphaudio sistemų);
http://gsp.puslapiai.lt/DIY.htm (vienas toks lietuvis meistrelis irgi
pradėjo savo kūrybos kit'ais prekiaut - sako neblogi visai).

Pagrindinis patarimas: viską daryt kruopščiai ir būtent taip, kaip
aprašyta kit'e, tada gausi tikrai gerą rezultatą.

Mdf plokštę gali nusipirkt senukuose (duosi brėžinius su matmenim,
atsiimsi gatavas lentas, na tik reiks skyles prasifrezuot ir susiklijuot
pačiam).
Faneruotę apdailai pirkt galima čia:
http://www.woodmood.lt/ (nueini, išsirenki, jie paskui iš Kauno atveža).

Jei dar kas įdomu bus - rašyk, bandysiu padėt, kiek mano mėgėjiškos
žinios leidžia.