Tema: Re: Rekomenduokit kolonkes
Autorius: spakainas
Data: 2012-04-06 11:17:08
> Va profaniskas klausimas - pastatomas i lentyna guldyt galima? Ant kokios
> minkstos dempferines medziagos?

Manau kad taip, neturėtų nieko blogo nutikt. Tik nepamiršk, kad aukšti
dažniai labai kryptiniai, tai geriau jas pasukt taip, kad nukreiptos
būtų į klausytoją.

> Pas mane rusy paluby lentyna, ir ten tik vieta kolonkem. Kitur visur
> dirbtuve. Bet mieliau imciau pastatomas, nes yra tikimybe, kad kolonkes
> nukeliaus i svetaine.
> Kol kas daryt paciam tai kazkaip nelabai ranka kyla.

Nu čia reik apsispręst, nori užsiimt ar ne. Realiai per kokius 2
savaitgalius neskubėdamas gali pasidaryt viską.

> Ir dar klausimas. S-90 tai max 90 vatu. As jaunystej tokias tiek leisdavau,
> kad net apanglejo viduj vata, kuri prie zemu garziakalbiu glaudziasi. Tai
> cia 90 vatu, ir garsiakalbiai ten zemu dydzio duok dieve. O dabartinese
> kolonkese tie garsiakalbiai dydzio kaip S-90 vidutiniu dazniu, o raso max
> power 150 vatu. Jie gi iki vos ne iki raudonumo kaist turetu prie 150 vatu.

Čia kurios būtent? Mano nurodytuose linkuose tokių nesamonių kaip ir
nepastebėjau. Realiai žemų dažnių galingumas priklauso nuo stumdomo oro
tūrio, t.y. nuo garsiakalbio diafragmos ploto ir jos pakabos "eigos".
Kuo daugiau garsiakalbis sugeba išstumt oro, tuo jis galingesnis.
Dar vienas momentas - jautrumas (db). Į jį dėmesį reik kreipt, jei
planuoji lempinį stiprintuvą (mažai vatų), tada reik jautrių kolonėlių
(jautresnės gros garsiau), kitu atveju - px tas jautrumas.