Tema: Re: Pagalbos su 5.1 kolonėlių pasirinkimu
Autorius: bat0nas
Data: 2011-12-20 15:57:18
Na tai mano atveju prie V1 komplekte stovi
http://www.whathifi.com/review/tannoy-revolution-1001

Jis yra iš Revolution serijos. Bet, kadangi tai nėra labai vykęs modelis ir
netempia iki Revolution kolonėlių lygio, tai Bel Canto juos sėkmingai
komplektuoja su Mercury kolonėlėmis.

Šiaip sutinku, kad kaip stalinės V1 (ar Tavo atveju F1; manau jos skambėjimu
per daug ir nesiskiria; bent jau visokie review sako, kad V1 yra tik
truputėli pagerintos) turėtų būti super.

"Velnias"  wrote in message news:jcq3tt$u0g$1@trimpas.omnitel.net...

Turiu Tannoy F1 (V1 senesnis modelis) - faktas kad prie ju reikia subo, nes
be jo zemu ten nelabai girdisi, bent jau apie kazkoki WOW ziurint filmus
tikrai nera net kalbos.
Buvau laikinai jas pasistates prie kompo kaip stalines su stereo
stiprintuvu - labai geras variantas be jokio subo, nepalyginti su kokiais
Logitechais ar Microlabais.