Tema: Re: Pagalbos su 5.1 kolonėlių pasirinkimu
Autorius: bat0nas
Data: 2011-12-19 11:00:11
Man reikia filmams ir žaidimams. Reikia už nugaros sprogimų, dialogų,
aplinkos garsų, kurie priverstų krūptelėti ir pan. Geras stereo kolonėles
pasiliksiu ateičiai... kai turėsiu jas kur statyti.

"Dainiushas"  wrote in message news:jcanmm$3qu$2@trimpas.omnitel.net...

nu o aš tradiciškai jaučiu pareigą vietoj krūvos dėžučių pasistatyt
normalias stereo.... daugumoj atvejų rezultatas bus geresnis. Na, nebent
žaidimai tikrai aktualu...