Tema: Re: Pagalbos su 5.1 kolonėlių pasirinkimu
Autorius: bat0nas
Data: 2011-12-20 11:44:55
Ar galima sakyti, kad centrinė yra su subu - nežinau. Tačiau ji žemus
atkuria tikrai gerai ir galinėje dalyje turi dvi skyles
http://homeavdirect.co.uk/media/shop/var/variation_extra_image/352.jpg

Klausant Stereo - pastatomas sub'as neveikia. Įjungus kitus režimus (Pvz
multichannel stereo ar kt.) - užgroja visos, įskaitant sub'ą. Bet tada tokia
makalynė gaunasi.

-------

4311? :)))) Vėliau gal.. po dešimt metų :)

-------

"Icetom"  wrote in message news:jcpk1b$1gp$1@trimpas.omnitel.net...

>kad suprasčiau, jog reikia normalių priekinių pastatomų.

Pastatomos gerai, kai joms kambarys tinkamas.

> Kinai/žaidimai su keturiomis V1 - puiku.

O centrinė su subu yra?

>tačiau turbūt dėl to, kad kol kas padėjau ant žemės.

Taip, kolonėlės aukštadažnis garsiakalbis turėtų būti ausų lygyje klausymo
vietoje.

> Na ir trūksta jose kažkokio galingumo/išreikštumo. Toks labai plokščias ir
> negilus garsas.. trūksta žemų (nors prisilenkus prie kolonėlės tuos žemus
> gali girdėti). Dar nemoku apibūdinti tai, ką girdžiu :)

:) Kad tu girdi kaip ir tą patį, ką ir aš girdėjau turint lentynines F
serijos :-). Bet subas turi padėti su žemu dažniu.

>Pabandysiu išjungti tą funkciją.

Kiek spėjau pastebėti apsilankant forumuose, neretai tas CEC valdymas
sukelia galvų skausmo aparatūros naudotojams. Kažkaip nevykusi f-ja, nors
ketinimai ir labai geri.

>Tai iš esmės tai vienintelė priežastis, kodėl man reiktų optinio audio
>išėjimo.

Man rodos tokį išėjimą turi tik brangesni modeliai :( Teks ir tau kilti iki
AVR-4311 :D
http://www.denon.co.uk/Assets/images/products/AVR-4311/EL_AVR_4311_back.png

Greit užmečiau akį, tai pigiausias yra tik Yamaha RX-A1010 ir Pioneer
VSX-2021 kuris turi optinę išvestį.